Hello Cambodia!

18-03-2016 14:29

Zo zit je in Laos, en zo zit je in Cambodja. Vanaf Vientiane met het vliegtuig via een korte overstap in Pakse nu in Siem Reap in Cambodja. Het was nog wel even spannend bij de douane. Ik was vergeten mijn visum in Laos te verlengen, zodat het enkele dagen was verlopen. Dit leverde gelukkig geen problemen op. Maar mijn tas wel. Ze dachten blijkbaar dat ik daar iets had ingestopt, want mijn tas werd uit de scanner gehaald en van boven tot onder uitgepakt en onderzocht. Natuurlijk vonden ze niets, maar ik kneep hem wel een beetje. Je hoort soms van die rare verhalen. Vanuit het vliegveld ben ik naar het guesthouse gebracht. Daar tref ik zondagmiddag de rest van het gezelschap. Dus nu even relaxen en natuurlijk Lotte feliciteren. Van harte met  je 18e verjaardag! Leuk dat je mij sponsort op jouw verjaardag. Ik heb zin in de laatste twee weken. Volgende week een trekking door het land, en de laatste week relaxen aan het strand.